Saturday, September 5, 2009

Gedik Post

Well no picture for this post

I got another new baju kurung , yeay! Thanks to ABAH.

Tadi ada sesi try menery baju raya with mom and lil brother.
Semua nak dok menayang dekat abah. hahha

Yippie, my dad terpaksa admit , my handbag lagi lawa dari my mum punya yang dia beli dekat Batam. Hahaha *sambil abah membulat-bulatkan mata, mengakui lawa bag anak pompuan aku* hahaha dah dah done with that!

I am super tired, first day puasa kan then jalan-jalan je, nak tercabut kaki. This is not funny anymore. Nak baringgggg je!

My lil brother got his new handphone. My dad pun sampai-sampai Shah Alam je terus beli dua handphones, dua-dua nak best je. Boo. While I still bersyukur dengan E71 tiada bandingan, HAHAHA. *tunjuk jugak kat abah, second phone beli canggih sikit than the one yang I pakai sekarang hahaha tapi nanti-nanti pun takpe* hihi

My abang telah menumbuk pintu bilik nya , remuk siot. Kuat la tu? For some reason that I should not state it here. hahaha

I will going back to kampung halaman maybe 2 days before Raya.
Definitely will meet Juliana there ok! Satu kampung hahaha
Ronggeng naik motor katanya, scary gile I dengar. hahaha Pekan Bagan here we come!

Hmmm. What else eh? Tu je kot. Nanti update lagi! bye

6 comments:

ILYANA said...

same as bf aku. gadoh aku tumbuk&tendang pin2 smpai pecah b'lobang

EYRA said...

hahaha same as my brother ni ha. tapi bukan sal gf la, sal bertekak ngn mak aku hahahaha

ILYANA said...

tp kalo bf aku,aku caye lah bleh pecah sbb bdn dia besar. tp danial kalo tumbok pn2 tuh mmg kuat lah walaupon kuros. kuat tenagenye *kagomkagom

EYRA said...

ni nmpk sgt dah lama x tau update sal abang aku. ahhaha mana dia kurus cam dulu lagi. badan kental masuk gym dah skang. hahaha. apee daaa. nnt aku amik gambar pintu pecah sikit, sebagai bukti ahahhaah

ILYANA said...

ohho thats why lah die berani pecahkan pintu umah. auww! dah jadi gang2 malik nor dah abg ko. hmm aritu aku ada ckp kat bf aku aku nak snap pic dan postkan dlm blog psl pn2 berlubang tuh,dia tak bg. auww! abg badangku marah hahaha

EYRA said...

aku tau la title gedik post! bukan main gedik lagi kau ahahahahhaa

takde la tahap malik nor. abang badang? LOL