Monday, June 8, 2009

Tagged by Miss D

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
Kejap happy, kejap marah, kejap okay.

2. Saya nak makan...
Sugarbun hahaha mentang2 kat Miri

3. Saya x suka...
cuaca panas. jerawat naik

4. Impian saya...
big house and BMW Mini Cooper S

5. Haiwan yang saya x suka...
Cicak

6. Saya harapkan...
Kehidupan sempurna.. Murah rezeki

7. Jika boleh putarkan masa...
Balik la pada zaman kegemilangan haha

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Married with children, chey

9. Handphone saya adalah sebuah?
benda yang penting

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
dua tiga kali je

11. Saya suka pada...
tempat yang boleh shopping dan suka la bleh shopping dan happy dan barang murah2

12. Kawan-kawan saya...
ada yang baik,ada yang busuk hati

13. Pernah dikhianati?
Banyak kali

14. Apakah yang anda hendak lakukan terhadap orang yg mengkhianati anda?
Kadang2 buat tatau, kdg2 sound balik, kadang2 rasa nak sepak tapi tak la haha'

15. Senaraikan 8 org utk di tagged:
Yana,
Juliana,
Fatin Suhana,
Meera on the dot
Dan semua pembaca ! :)

No comments: