Tuesday, June 16, 2009

HELLO READERS!

Here's my random update.
Hello peeps, Hai kawan kawan.
Today was my very very bored day
Ikut mum and abang aku hantar adik aku ke Kuala Kangsar.
Aku tidur je sepanjang perjalanan pergi dan balik.
Memang best sampai bengkak bengkak mata.
HAHAAHAHAHA.

Bosan tak hari aku?
Bosan kan, thank you!


p/s : ilyana, mana ada orang pakai spec "tinted" tu orang gile.
Irhas pakai ape, sebab rabun plus silau okay.
Get that my dear?
Kalau kau pakai spec "guess" mak kau tu malam2.
CONFIRM ORANG GILA.
TQ =P

2 comments:

ILYANA said...

no lah my dear
yes i know some ppl like irhas mmg got some problem.
aku br teringat alkisah nenek najat
najat cite kat aku nenek dia drive mlm2 pakai spek mata gelap sbb silau smpai dia malu hahaha mengong najat

but my last post tuh i mean some artis,or ppl outthere yg tak punya mslh like ur bf
yg sihat dr segi penglihatan
saje nk pakai
what does ppl feel when wearing a shades at night


no tacing tacing aaaaaaaaa!
tak berniat ditujukan utk irhas ke hape
i repeat tiada kene mengene yg idop mahopon yg sudah pergi
got it?
hahaha
sekian wslm =p

EYRA said...

haha what a long comment!!!

no touching2 moment la hahahaa

i just wondering takpaham which way yang kau maksudkan!!! :P

anyway, promote la blogshop ku!! pls boring la takde sambutan :(