Tuesday, June 23, 2009

Class hey class

Hurm.
hari pertama ke class. class cancel.
so I went back home, with hope the next class pun takde.
takkan nak tunggu lama-lama kan. buang masa. sekarang dah la musim panas.
dah balik rumah, my friend called, ada class lak.
memang malas la, dah tu dah balik rumah. jauh lak nak pergi sana balik.

Hari ni hari kedua pulak.
Pagi tadi malas nak pergi. tidur lewat, nak bangun liat.
skip je lah hehe.
bila kita skip, ade je pulak class.
petang tadi ada class. so semangat la nak pergi, tak kan nak skip all the time kan.
pergi pergi, lecturer tak sampai2.
^^*#*@% betul lah.
dah la park jauh gila, panas plak tu, duit minyak lagi blablabla, dugaan.
bila kita semangat, tak ada plak class.

lagi satu bengang,
sebok je classmates india aku dok sound aku asal tak datang class.
sorang ni ok sikit, sorang lagi ni memang nak kena $*$@*
"kenapa u x datang? kene datang tau walaupun first class, lecturer pun cakap, kalau tiga kali tak datang, dia mengadu kat puan arfah"
like hello girl, aku tahu lah, aku pernah belajar college lain sebelum ni. sebok je kau ni.
tapi tak cakap lah depan dia, sabar je aku.
mind your own business dah la, sebok je.
tak suruh kau bayar pun fees aku.
(bukan tak boleh tegur, tapi tak payah nak sebok sangat boleh tak)

ni masalah bila tak dapat kawan satu kepala.
ada lah dua tiga orang yang boleh terima lagi.
ki&&#mak.
thanks.

No comments: