Saturday, August 8, 2009

Kuala Lumpur

Just got back from pavilion.
My mum picked up her Tod's Handbag.
Dang the pump shoes are on saleeeee 40% and the handbags are 50%.
Lawa pulak tu, but its cost RM1000 like that for a pair of shoes, so definitely not now! haha

Bumped into my mum's friend, said hye hye bye bye and walked away. haha
Then we went to F21, my mum tried all the rings *act like kids you knoe!* tapi tak beli pun.
Dia kata raya nanti la, yup betul gak. raya nanti shopping sakan ok

I tak sempat tengok semua barang. dah la sale wowowow
Sebab my lil brother sebok je nak balik and go skateboarding.
Dia dah beli barang dia, new deck and traks apebende jadah sume dia nak balik cepat.
Hahaha, oleh kerana I donwanna drive dalam jam, so my mum la drive balik.

Owhyeah, I bought a bag. handbag. can be handbag or slingbag. happy yo, again bag lagiiiii.
Serious lawa, terus angkat. sebab I tengok color dia lawa, terus beli murah murahhhhh.
We ate nandos for lunch. hihi =)
Ok, nak siap-siap.
Next session pulakkkkkkk.
See you on my next post.
Byeyeyeye

No comments: