Sunday, August 2, 2009

Chillexams!

lepas balik dari Jasin, terus terbongkang tidur.
hahahaha
dah bangun tu makan makan, lepas tu tengok movie dekat ch astro prima
"embun terbakar".
sumpah sedih gila punya cerita lepas tu rasa jantung nak tercabut je tengok cite tu.
ada jap iklan berangan dalam diri aku ni, nak kawin hahaha gatal. haha
aku sedang merancang perkahwinan hahaha pls lah berangan. munkin dalam umur 22 atau 23 tahun. we'll see. jom kumpul duit jom baby jom! haha *mak aku baca ni, mesti kata aku gedik*
fine, what ever.
dan kesian gila dekat watak ibu dalam cite ni, ish. aku takkan buat macam tu dekat family aku. lagi-lagi seorang ibu. ishhhh. susah hati je aku tengok, geram je gagagaga

lepas tengok movie tu
terus la tangan membelek catalog court mammorth
nampak la satu drawer colorful ni sumpah lawa gila
tolong la beli murah lak tu pls. lawa gila
esok bodek mak.
yang penting bilik bersepah macam haram
kemas dulu. baru mak aku akan besetuju nak beli harharhahaha
fine, kemas kemas kemas. ye ye je, dah la minggu ni midterm exam week.
soooooo ada masa, nak kemas jugak!

oklah, got to go, buat revision skit, esok paper petang. haha selamat!
revision ke tidur dulu? lemau ni wawawawa ;p
bye!

No comments: