Friday, August 7, 2009

I need

Eh eh.
Lets forget all those shits , leave it behind and try to move on.
Its been ruins my life lah, dengan esok nya exam, aku tak bukak buku langsung =_=


I need to move on walaupun sekarang ni status macam "kubur masih basah lagi".
Just one of my friend je tahu benda ni.
Heeeehhehe.
I really need to shut all this thing sebelum effectnya sampai dekat aku.
Kalau-kalau lah sampai terjadi penyakit kemurungan ke kan?
Memang. serious.
This is not funny at all okay.

Anyway, how I wish my lil brother will come back home for weekends.
Tapi weekends ni dia tak balik.
How sad is that? kalau tak I will ajak dia meronggeng.
Teringat lak keluar dengan dia, bukak tingkap kereta, pasang lagu kuat-kuat and sing a long macam orang gila.
Memang release! dengan time tu mata bengkak-bengkak pergi makan nandos. awhhh.
Ni, nextweek baru dia balik.
Takpe a week before ramadhan, so still have time to ronggeng.

So whats my activity for this weekend?
Hmm tomorrow la,
Examshits in the morning and will hanging out around KL after that.
And maybe at night, spending time with a friend.

At first I wanted to have a trip to kuantan with my mum
But, somehow dia macam nak tak nak je.
Takpe lah, kalau tak jadi tu ada hikmah why kan.
Sebab, what for pun kan if people don't need me there kan

hmm and last thing, how funny izzit my brother read my status on fb
and asked me why? whats wrong? why are u sad?
Errr. I'm like aaaaa takde pape * shaking voice*
And he keep looking at me sampai dia tengok tv gelak-gelak pastu dah lupa. haha
he asked me, he thought I'm going to Kuantan with Irhas *my heart crying*
I answered, "dia dah pergi dah" *shaking voice*

Okay dah dah dah dah dah
Bye

No comments: