Wednesday, July 1, 2009

Oh lala

Tadi pergi SACC Mall dengan one of my friend. Itu je yang ter-ok dekat Shah Alam ni, takkan nak pergi jauh2 kot.
Masuk la tengok kasut kat vincci.
Suka la kat satu kasut ni hehehe, balik terus cakap mak, esok jom pergi tengok kasut hehehe
Jom jom jom, harap jadi satu. Kalau jadi "hello pretty, welcome to my world and meet ur other friends here" hahahaha!

Tomorrow morning, I have to wake up early. My class is at 10 am. But.... I'm going to the bank atau petrol station ka cari cash deposit machine, maybank punye. Nak bank in duit, I nak beli dress from online boutiqe! yeha, wanted to COD, but have no time to. So, itu jelah jalan terbaik.
Dah lama tak beli barang ok. Lama ka? hahahaha whatever

I'll post some pictures of my purchase nanti ya, kalau jadi ;p
Bye.

4 comments:

adiwafi said...

ter-ok. haha. shah alam sgt boring.

EYRA said...

hello waafee. yes shah alam is dang boring kay. u pernah datang shah alam? haha kalau lepak pun tempat sama je ok.

ignore my spelling ke my words ke ape ke, bila baca balik apahal la i tulis serabut gila ni, ;p malas nk tuka balik. thanks for reading.

adiwafi said...

aha. i stndt uitm shah alam lah. u stay mana eh?

EYRA said...

Im staying at section 7