Tuesday, July 21, 2009

Monday!

My monday was okay. went out to sunway pyramid for movie with mr bf. we watched skrip 7707. Tak la best mane! takyah tengok pun takpe kot. hehe :P

Before that, we went to Borneo Rainforest for some drinks, and dinner dekat nandos. again muak. yeke muak? hahaha

Now I am craving for cupcakes yang I nampak semalam dekat sunway. But tak sempat nak beli, murah lak tu, cute cute! :) Lepas tu I want sour mango, I suka benda masam wowowowo, kalau makan dengan cili kicap lagi best nyums. I nak vitagen color putih (my mum dah beli dah! CHECK!) and last I nak macaroni soup, my mum masak. Bile nak masak? wawawawawa!!

Em anyway, the day before, which is Sunday kot,I watched Game Plan on astro hehe lepas tu 13 going on 30 besttt sume cite best

Malam semalam lak tengok, Goal II : Living the dream. Best!!!! Sedih + best + geram. Sampai menangis2. hahaha ok thats all bye!

No comments: