Thursday, July 23, 2009

Don't trust Mat .... *u know what i mean*

wee. I dah submit my IT assignment. Takde group. At first, lecturer tanya wheres your partner? I dengan spontan plus geram nya, I terus menunjuk ke arah mat kelantan tu and said, "dia taknak gang dengan saya, so saya buat sorang lah." lepas tu lecturer membebel dekat dia , tanya apa masalah dia. haha then lecturer asked me, I said I have no problem with him. Dia yang msg, taknak group dengan I. like hello, macam lah aku nak group dengan kau! wakaka. Lepas tu dia cube melepaskan diri. "saya taknak group dengan dia. cukuplah sekali". watafaiiiiiik hello cukup lah sekali? hahahahhaha sorry lah nak buat crita pulak mat kelantan ni. sumpah geram gile. tapi lecturer tak layan pe dia cakap. kesian. After I submit my assignment, I keluar kelas and tanya budak india lelaki satu group dengan dia. Budak tu pun baru tau yang si mat kelantan tu geng dia. bo-doh betul la. budak india tu tanya dia, apa masalah dengan I, dia cakap takde la ni la tu la, alasan la tu! Aku boleh buat assignment sorang. Lagi senang. Aku benci kau! Bye

No comments: