Wednesday, July 29, 2009

POSITIF H1N1 DI MSU?

title menakutkan.
yeap, hari ni masuk kelas. dua tiga orang batuk batuk dengan mulut tutup dengan tisu.
sumpah takut, aku pun tutup jelah dengan tangan.
dengar kata seorang lecturer dari fakulti aku, ye fakulti aku ok. dah positif.
risiko mmg tinggi la sekarang! tutup la oi msu. ada ke boleh lengah2 lagi, budak2 yang ikut sama lecturer tu pergi trip baru baru ni semua dah naik demam batuk2. please la, take it seriously, ni bukan game ke apa ok! :| kang aku tak g class ikut suka aku kang baru tahu, bar plak aku exam nanti. ishhhhhhh.
kalau lah uitm senang, kerajaan suruh tutup, cuti. ni private uni mesti lengah lengah. dah mati sorang nanti kang, baru terhegeh-hegeh nak tutup. haiyaaaaaaaa!

anyway, nextweek ada midterm exam, so kena lah study2. heueheu. lepas tu plak kena siapkan assignment trip lagi, sebaik submit 10th august, still have time :P

on 8th august , skudap skudip will be performing in kuantan, see you guys there!
nak jumpe cousin ku sekali, yeay!

No comments: