Wednesday, July 22, 2009

Life

I just finished my assignment. Actually its a group assignment but my partner dalam group ni mat kelantan kan *u know what i mean. tapi bukan semua la* last minutes cakap kt I yang dia dah form group lain. Memang ^#@&*(! I mmg suka tak geng dengan dia pun, tapi kasi tau lah awal bullshaiiiiiiiiit. Hari tu berlagak sangat nk buat semua, dia ingat aku tak boleh buat kerja ke! haa takpe lah, anyway I dah siapkan mine. Thanks bf for cds and I print dekat rumah dia tadi and tolong hantar balik.

----------------------------------------------------------------------------------

Zaman sekarang mmg susah nak berbudi, walau siapa pun kita ni , layanan tetap sama kecuali lah suatu hari nanti aku senang dan ketepikan semua orang hahahaa baru best baru boleh kasi rasa siapa yang buat aku pada hari ni, buat aku bermakna buat keluarga aku sekali lah (bukan buat ilmu hitam ok) kalau buat keluarga aku, maknanya buat aku sekali. (paham paham lah apa aku merapu, baca betul-betul)

Semenjak dua menjak ni hidup aku tak berapa nak sempurna,
Ada je masalah dan I feel lonely seriously, nowadays ni.
Takpe biar hidup macam tahi sekarang,
Semoga masa depan aku akan di balas dengan terang bersuluh cahaya
Tak gelap macam beberapa hari ni.

Aku jadi kuat tidur, menepek, dengar music supaya aku dapat lupakan apa je masalah aku. Lama-kelamaan jadi lemah, sebab asik nak menepek je kan. Katil la tempat tidur, katil lah kerusi, katil lah meja. Kalau boleh aku nak pergi class study tapi atas katil jugak. Senang.

Walau apa pun, aku bersyukur dengan rezeki yang ada, walaupun ada sedih part lain, tapi ada gak gembira dan senyum part lain. Adil kan? Ada turun ada naik. Tuhan Maha Adil.

Pasal trip sabtu ni, aku tak semangat langsung, mungkin sebab tak ada lagi yang confirm satu kepala dengan aku, aku boleh je dengan sesiapa, tapi biasalah manusia lain memilih sangat berkawan macam lah bagus sangat! Aku pun tak terhegeh sangat nak kawan dengan kau yang berlagak lagak tu, diibaratkan latar belakang tak la masyur sangat masyuk pun tak, nak belagak dengan aku, pigidah! Apahal aku emotional ni? haha tapi harap harap sabtu ni jadi okay dan huha huha.

Lastly, hari ni penat sangat. Kelas berderet. Memang tak dapat menepek langsung. Terus sambung buat assignment semua.

Don't expect me to understand you as you never learn to understand me.

Don't scold me with a harsh word when I'm trying so hard to put my ego aside and trying the best to make you smile.

Remember, I am normal human-being. I am not perfect, I don't have super power, I make mistakes.


Bye . . .

No comments: