Thursday, July 30, 2009

Apa jadi harini? Sorandomupdate!

Hey hey hey hey.
hari ni aku masuk lewat class IT yang ada exam lab midterm.
lecturer memandang aku dengan sinis sekali. whatever like i care!
malam tadi tidur lambat buat account quizzes.
sebab aku kan lembab account, sekolah dulu bukan budak acc lol

aku sampai-sampai tengok semua orang ada slip exam. Oh myyyyyyyyy!
aku tak amik lagi, fine. takde sape bgtau. aku ingat exam biasa quiz ke apa ke.
thanks selfish semua! muka semua macam ikan. wow.
aku dah nak tekencing, sebab lecturer lelaki yang jaga lab aku, bukan lecturer
IT aku. so aku pun masuk je. dia mintak aku punya slip, aku cakap 'I dont have it, I just paid yesterday, lepas ni baru nak ambil"

fuh nasib baik, dia kasi amik exam, suruh sign je. tengok2 ramai je yang tak ada slip.
kekeke, tengah buat tu aku agak tehegeh-hegeh, maklumlah dah lambat nervous lebih.
so, aku slumber je tanya budak sebelah. dia pun ajar aku, ada jugak muka fed up dia.
hahaha lantak lah. sebenarnya tak boleh discuss pun, slumber je aku.

lepas exam aku nak hantar quizzes account tu, penat je aku siapkan awal, budak budak lain boleh ada yang tak siap lagi , gaya semua mcm kuat belajar!!!! hipo hipo.
aku tanya meje lecturer sume tak tau bengang gile.
so, aku balik lah lepas ambil slip exam.
aku msg kwn aku, dia kata dia dah hantar sebab dah terserempak. thankssssssssssssssss
esok baru nak hantar. padahal aku da siap awal dah. siama^**$ng betulllllllll.

kepoh betul la, bye

anyway my dad is on his way home. hehe

No comments: