Thursday, May 14, 2009

Rndm updts

Hello people
Sesungguh nya khamis yang indah ini hujan hujan hujan memanjang
memandangkan hujan itu rahmat maka tak mengapa.

Saya bangun pukul3 petang hari ni
dan untuk pengetahuan anda semua, apa yang saya listkan nak buat di post bawah ni, langsung tak buat, perempuan pemalas!
HAHAHA.

Saya keluar chill chill dengan bf saya pergi oldtown lepas tu nak pergi tengok beruk di kawasan rumah lama saya, ada banyak monyet aka beruk. siap beli roti kat Giant.
Tapi malangnya tak ada seekor pun.
Monyet dah jarang ada, semenjak ada rumah yang baru dibina kat situ. Haiya kecewa disitu, maka pulang ke rumah.

Dengan ini juga saya ingin mengumumkan bahawa saya telah memecahkan sebijik gelas dan sebijik periuk. Tentu mak saya akan bising esok, walaupun sebenarnya dia pun pernah pecahkan jugak. Mesti dia kata saya perempuan tak pandai buat kerja.
Biarrr lah! Haih, macam macam.

Dan saya juga nak cerita, setiap hari rabu kalau ke kolej saya kena pakai formal.
Kemeja merah dan seluar / skirt hitam dan kasut hitam jugak.
So hari rabu saya dah pergi beli seluar dengan mr bf.
Saya pun pakai la dengan kelamkabut dan tak selesa nya.
Semalam dan hari ni, saya berfikir untuk pakai skirt pulak
HEHEHE
Ada tak sesiapa nak belanja saya skirt hitam dari Topshop ?
Atau murah sikit dari Forever21? OH PLEASE!
Kalau tak, harus tunggu duit masuk
Tapi dari mana, duit yang banyak nak masuk?
Dari siapa? :(
Siapa baik hati, jom tolong belikan, ehheeheheh

No comments: