Saturday, May 23, 2009

MALAM SABTU YANG BOSAN

1. Kekasih saya adalah :. Payung. haha

2. Saya sedang mendengar :. bunyi kipas

3. Mungkin saya patut:. kemas bilik saya?

4. Saya baru sudah :. masukkan gambar-gambar terbaru dekat blogshop

5.Beza rakan, sahabat, kawan :. entah haha

6.Saya tidak faham :. sangat subjek yang saya belajar skang ni

7.Saya perlu mencari:. duit duit duit, sebab saya dah banyak menghabiskannya!

8.Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :. "BYE"

9.Makna kehidupan :. Ada turun ada naik

10.Cinta itu adalah:. best tapi menyakitkan heuahua

11.saya paling suka :. shopping and having fun !!

12.Saya akan cuba :. control perangai shopaholic saya!

13.Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :. cube tanya rakyat Malaysia yang terdahulu drpd saya. hieuahu

14.Telefon bimbit saya : E sebenti one

15.Katil saya :. queensize tidur sorang sedapnya! cadar kaler striking hijo ahhahau

16.Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :. boleh berkenalan?

17.Teknologi adalah :. perlu

18.Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :. sbb saya belajar masak hauahua

19.Semalam :. saya recording nyanyi lagu. ohhhh sungguh lemau!

20.Hari ini :. saya pergi lepak rumah sang boifren

21.Malam ini saya akan :. tidur lah

22.Esok pula saya akan :. bangun tidur dan buat assignment

23.Saya betul2 inginkan :. macam macam yang penting duit dan happiness

24.badminton atau futsal :. badminton pls

25.karaoke :. saya suka, tapi dah lama tak. takde orang ajak ;(

26.kereta :. neo je. tapi siapa taknak bawak BMW? Volkwagen ?

27.Bilik yang terang atau gelap :. gelap, saya selalu bergelap

28.Makanan jepun adalah :. tak sedap bagi saya sebab saya tak suka

29.Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :. mak mana?

30. Siapa yang anda tag.. DIANE, JULIANA, SEMUA YANG NAK BUAT LAH HAHA

No comments: