Saturday, October 24, 2009

HAPPY LOMPAT LOMPAT!

Sangat happy lompat-lompat!!
My dad just came back from his offshore work yesterday.
So today is the wajib day to go kacau-kacau amoy kedai handphone.
Kitorang dah regular customer kat situ.

I tak bangun tidur lagi
My mum called and tanya-tanya pasal Blackberry.
I cam okay dia nak tengok-tengok harga la tu.
Lepas tu dia call suruh datang kalau nak tengok-tengok, sambil cakap "potong duit shopping dia". ;(

I datang la, my dad suruh beli Gemini Curve jer. I takmau. I tarik muka.
Atleast Javeline lah kan, puas hati. Even tak dapat Bold.

Last-last amoy tu tanya which one I nak.
I tunjuk javeline gak.
Hahaha dia terus ambil and setting-setting macam confirm I nak beli.
I terima jelah layanan dia. Hahahah
I pilih terus memory card and silicon cover
Suka betul, I chose Red color. Dalam gambar nampak mcm orange kan?
Banyak lagi colors, I can buy another day sebab each cost only RM20?!!
HAHA esok beli biru, pink, hijau semua comel yummmmms! :)

Im happy now.
Dapat juga akhirnyaaaaa!!!!
My dad tak habis-habis perli.
hahaha whatever, janji I puas hati. =))))
I baru nak activate BB Service kat celcom on Monday nanti.
So, now takbleh explore apa sangat
Can't wait !!
I still blur dengan functions BB, so kawan-kawan yang pakai BB, help me very very soon pls :)

Thanks Abah!



No comments: