Sunday, April 12, 2009

Tension at the same time

Becauseeeee ...
Tomorrow I'll go to my college for subject registration (in the morning)
(while eye-ing the clock , its 3.20 am already)

And I heard at 12 pm, ada ape jadah ikrar kene buat. Have to wear baju batik, must buy tomorrow morning, and will wear the batik with seluar sleck or kain labuh, black color.
Then, I kene rush to Pkns nak cari seluar sleck pulak.
So the last minutes tau.
Takpe, kalau sempat i nak makan chocolate cake dekat one of this restaurant in the pkns.
Sedappppp gila, A-MUST-TRY-PUNYA!

The other thing pulak, my room's ceiling bocor.
Ergh, banjir bilik i.
Dah mop tadi, but still my katil basah.
So i have to merempat tidur dekat depan tv ni kot (kesian).
Punya lah dah kemas bilik kan.
Ish, potong betul lah.

Last thing, I will laugh at myself tomorrow, dengar cerita baju batik tu besar-besar.
And ofcourse lagi satu , confirm - confirm seluar sleck tak akan fit dan cantik di pakaiku.
Mesti kena alter, but takde time dah!

Anyway, thank you to my bf kerana bagi headphone baru (baik hati).
Thank god jugak sebab tak nervous menyanyi dengan Skudap Skudip.
The crowds were so cool.
I'll upload the SOMANY pictures soon.
Dan stop menjelajah blogshop-blogshop, have to save some money ok!

No comments: