Monday, February 23, 2009

MEMENUHI WEEKENDS

Lupakan kesedihan, penuhi weekends dengan kegembiraan walaupun dalam hati still rasa sebak.
Ish, emotional.
Aku tengok jeans yang dia pakai hari tu yang tersadai atas kerusi pun, aku meleleh air mata.
Dahla aku turun bawah depan tv gelap je, nak bersembang tengah malam pun tak ada teman.
Aku memang macam ni,
Dulu abang aku sekolah asrama STAR, dan time dia masuk MMU pun aku rasa macam ni.
Haha kesiannya aku jadi anak tunggal perempuan yang lonely.
Nasib baik aku ada keluarga dan bf yang aku sangattttttttttttt sayang!
Heeee, lupakan semua dulu, kembali kepada topik asal.



Sabtu lepas aku dan bf telah menjejakkan kaki ke UPM Serdang.
Band bf aku ade show di situ.
Chey, bf aku suka lah, dulu dia tinggal dalam kawasan UPM tu,
Sampai-sampai je excited gila cerita,
Aku, Dodd dan Hanna gelak je memanjang.
Sebab cara bf aku bercerita tu sungguh comel dan semangat.
Dia memang mcm tu, sebab tu aku sayang dia. =p ah gedik. hahaha



No comments: