Monday, March 2, 2009

Mimpi jadi kenyataan

Hello hello.
Ada banyak benda yang tengah berangan ni.

Pertama;
Aku yang hgeihafnk ungrateful ni nak kan satu handphone baru. Awwwwh.
Ye, aku dah bosan dengan E71i ni.. Bosan sikit jelah tapi.
Mengada lebih, aku nak handphone baru.
Yang best sangat-sangat. HAHAHA.
Aku tak nak cakap handphone apa. Biarlah rahsia bak tajuk lagu mak iti. HAHAHAHA BLERGH
Aku pergi tengok handphone haritu, dan aku tak teruja langsung.
Sebab perasaan hidung tinggi menebal, aku rasa handphone aku dah cukup power.
Memang pun. HAHAHA.
Asal aku tanya apek tu, apa handphone best? Dia tunjuk E71.
Bapak aku tanya pun, dia cakap E71.
HAHAHAHAHAA. Tapi ada satu handphone ni aku pegang, argh terus ada aura lah pulak.
Sampai hari ni mimpi. Hehehehe
YANG NAK DI-HIGHLIGHT IALAH BUKAN BLACKBERRY , DAN BUKAN IPHONE. THANKYOU!

Lagi, aku mempunyai nafsu nak shopping.
Tapi duit tak ada, masih lagi perlu tunggu dan tunggu
Sehingga duit sampai di tanganku.
TERIMA KASIH.

SEMOGA MIMPI KU JADI KENYATAAN. AMIN.
HEHEHEHEHE =P
Title post nak sedapkan hati yang lara je, ehehehe i wanttttttttttttttttttttttttt!

No comments: